Menu
Your Cart

Conditii Contractuale clienti

Notificare Clienti in momentul Vanzarii:

Multumim pentru comanda plasata . Va informam ca:

1. Aveti drptul sa:

- Restituiti produsul in termen de 14 zile lucratoare. In cazul in care doriti restituirea banilor, procedura este urmatoarea:

- coletul va fi trimis de catre client pe costurile de livrare suportate de catre acesta. In urma receptiei acestuia, dupa verificarile interne, revenim cu un raspuns catre client.

- Returnarea produselor se va face doar prin curier privat (exclus Posta Romana), prin comunicarea AWB-ului de retur + compania privata de curierat din partea clientului catre echipa Support ;

- Plata catre client se face DOAR PRIN TRANSFER BANCAR* intr-un cont asumat la nivel de comunicare de catre client; (prin telefon:0787 870 777 / whats upp / e-mail) **

ATENTIE!

PENTRU ACCEPTAREA RESTITUIRII PRODUSULUI , ACESTA TREBUIE SA FIE NEFOLOSIT, INTACT , SA NU PREZINTE URME DE FOLOSIRE SI IN AMBALAJUL ORIGINAL INCLUSIV INSOTIT DE EVENTUALELE PRODUSE PRIMITE CA SI CADOU.

IN CAZUL IN CARE LA DESCHIDEREA COLETULUI CONSTATATI CA ACESTA ESTE NECONFORM (SPART SAU DETERIORAT ) TREBUIE SA ANUNTATI ECHIPA EXTRAMALL IN TERMEN DE CEL MULT 24 DE ORE DE LA RECEPTIONAREA COLETULUI DE LA CURIER la telefon 021.9470, de luni pana vineri in intervalul de 09-17.30, cu exceptia zilelor libere legale.

PRODUSELE FOLOSITE NU SE POT RESTITUI!!!

De asemnea, ne puteti contacta in scris la adresa de email contact@extramall.ro.

1.Termenul de schimb al produsului este de 30 zile lucratoare, iar in cazul in care se atesta greseala companiei (de exemplu: s-a expediat un alt produs fata de cel comandat) , costurile de livrare sunt suportate de catre companie, iar daca greseala este din partea clientului acesta va suporta taxele de curierat.

2. Puteti sa consultati politica de retur si pe site-ul societatii la sectiunea Termene si conditii.

Conditii contractuale

Aceste conditii contractuale (“Contractul”) reprezinta consecinta optiunii liber exprimate a consumatorului, anume dumneavoastra, dupa ce ati fost in prealabil informat/a in legatura cu termenii si conditiile privind relatiile cu societatea EXTRAMALL INTERNATIONAL GROPUP SRL , persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, sectorul 6, Splaiul Independentei nr. 319, Cladirea B, OB. 6A, inregistrata in Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/15389/13.11.2020, avand cod de inregistrare 43327112, in calitate de vanzator, in raport cu dumneavoastra (“Vanzatorul”).

Conditiile prelabile incheierii Contractului (ce sunt parte integranta a acestuia) se regasesc si pe website-ul Societatii https://extramall.ro/termene-si-conditii , incheierea Contractului fiind urmarea consultarii acestora de catre dumneavoastra.

Obiectul Contractului consta in drepturile si obligatiile partilor asumate prin Contract cu privire la:

(i)cumpararea produselor potrivit comenzii dumneavoastra si plata pretului pentru acestea catre Societate

(ii) transferarea dreptului de proprietate asupra produselor de la Societate catre dumneavoastra.

Dumneavoastra, la data incheierii Contractului cunoasteti si acceptati faptul ca termenul de schimb si retur conform legii este de 14 zile pentru retur si 30 de zile pentru schimb, cu mentiunea ca produsele primite de catre client sa fie trimise pe costurile lui daca este cazul.

(i)plasarea comenzii naste in sarcina dumneavoastra o obligatie de plata pentru produse si de asemenea de confirmare a acesteia telefonic.

(ii) cunoasteti si acceptati toate costurile aferente comenzii, inclusiv dar fara a se limita la, pretul vanzarii, costuri de livrare, costuri privind transferul bancar al pretului produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor achizitionate se transfera la momentul platii de catre dumnevoastra a pretului produselor comandate si livrate de Societate.

Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat catre dumneavoastra in momentul livrarii. Pretul produselor se regaseste in factura anexata la Contract.

Cu exceptia cazurilor prevazute la Art. 16 ale Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (“OUG 34/2014”), aveti dreptul la o perioada de 14 zile calendaristice pentru a va retrage din Contract (“Dreptul de Retragere”) calculate de la data receptiei produselor, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute si stabilite in Contract.

Daca doriti sa va exercitati Dreptul de Retragere trebuie sa transmiteti Societatii o declaratie clara, concisa si fara echivoc, intr-una din urmatoarele modalitati:

(i) printr-o notificare scrisa transmisa Vanzatorului la adresa din Bucuresti,

sectorul 6, Splaiul Independentei nr. 319E, Cladirea B, OB. 6A; SAU

(ii) prin e-mail la adresa : contact@extramall.ro ; SAU

(iii) prin completarea formularului de retur on-line

accesand https://extramall.ro/index.php?route=account/return/add .

IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE DE LA RECEPTIA PRODUSELOR PIERDETI DREPTUL DE A VA MAI EXERCITA DREPTUL DE RETRAGERE .

Daca va exercitati Dreptul de Retragere potrivit Contractului trebuie sa restituiti produsele catre Societate printr-o societate de curierat privata, la adresa Societatii din Bucuresti, sectorul 6, Splaiul Independentei nr. 319, Cladirea B, OB. 6A, in cel mult 14 zile de la data la care v-ati exercitat Dreptul de Retragere. Costurile returnarii produselor va incumba in totalitate.

Produsele trebuie restituite in aceleasi conditii in care le-ati receptionat, in ambalajul original, insotite de toate etichetele, prospectele si orice alte documente si accesorii ce insoteau produsele, precum si orice cadouri sau valoarea ofertelor primite ca urmare a comenzii.

Daca v-ati exercitat Dreptul de Retragere si ati respectat conditiile contractuale in acest sens, Societatea va va rambursa pretul produselor sau pretul diminuat in termen de cel mult 14 zile de la data la care Societatea a primit produsele returnate de Cumparator, daca acestea nu au fost ridicate voluntar de catre Societate, prin transfer bancar in contul indicat de dumneavoastra la momentul exercitarii Dreptului de Retragere la o unitatea bancara din Romania. Daca in termenul de 14 de zile de mai sus nu veti returna produsele in forma si conditia de nou (mai putin proba de functionare la pornire) in care v-au fost livrate, Societatea va va rambursa pretul, care va fi diminuat cu valoarea prejudiciului cauzat Societatii si produselor.

Produsele beneficiaza de garantie de conformitate pentru un termen de doi ani de la data receptiei produselor de catre dumneavoastra. Garantia se aplica produselor de utilizare indelungata, nu si produselor cosmetice sau alimentare. Garantia este acordata numai daca produsele au fost utilizate potrivit instructiunilor de utilizare, manipulare si intretinere si daca sunt transmise Societatii in termenul de doi ani de la achizitie, astfel incat, in masura in care produsele au fost utilizate pentru alte scopuri decat cele pentru care au fost create, nu ati respectat instructiunile de utilizare, intretinere, manipulare intocmai sau ati efectuat personal sau prin terti interventii neautorizate asupra produselor, atunci nu veti mai putea beneficia de garantie. Garantia nu se acorda pentru o perioadamai mare de 2 ani calculata de la data livrarii produselor. Cu toate acestea, pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Dupa implinirea oricaror termene prevazute aici, puteti beneficia de masuri reparatorii numai pentru produsele cu vicii ascunse si numai in situatia in care ati respectat procedura privind reclamarea acestora prevazuta pe site-ul Societatii www.extramall.ro , sau in urma apelului telefonic catre compania noastra.

Orice reclamatie privind produsele trebuie sa fie transmisa in scris Societatii prin (i) scrisoare transmisa la adresa Societatii indicata mai sus sau prin

(ii) e-mail : contact@extramall.ro , in ambele cazuri urmand sa transmiteti si copii ale facturii, ale chitantei ramburs, a acestui contract semnat si a certificatului de garantie. De asemenea, trebuie sa expediati produsele la sediul Societatii din Bucuresti, sectorul 6, Splaiul Independentei nr. 319, Cladirea B, OB. 6A. In termen de 15 zile de la receptia produselor, Societatea va solutiona reclamatiile intemeiate si fie :

(i) va repara produsele, fie

(ii) le va inlocui, daca aceste masuri nu sunt imposibile sau disproportionate

potrivit dispozitiilor Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (“Legea 449/2003”).

Masurile reparatorii se realizeaza fara nici un cost din partea dumneavoastra. Veti putea solicita, daca ati respectat conditiile formularii reclamatiei si ati transmis produsele Societatii in termenele de mai sus,

(i) fie reducerea corespunzatoare a pretului,

(ii) fie rezolutiunea Contractului, in oricare dintre urmatoarele cazuri:

(a) Societatea nu a reparat sau nu a inlocuit produsele;

(b) Masura reparatorie nu s-a luat in termenul contractual sau intr-un alt termen rezonabil.

Nu puteti pretinde rezolutiunea Contractului daca lipsa conformitatii este minora potrivit Legii 449/2003, caz in care veti suporta toate costurile aferente manipularii si transportului. Timpul de nefunctionare din cauza lipsei de conformitate aparute in cadrul termenului de garantie extinde termenul de garantie legala de conformitate si curge din momentul receptiei produselor de catre Societate si pana la receptia produselor reparate sau dupa caz, cele noi identice, drept urmare a inlocuirii. Produsele de folosinta indelungata care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data inlocuirii produsului. Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste procentul legal din durata acestui termen, la cererea dumneavoastra, vor putea fi inlocuite de catre Societate sau acesta va va restitui contravaloarea produsului respectiv, la alegerea Societatii, in raport cu stocul disponibil.

Pentru reclamatii si servicii post vanzare va rugam sa contactati Societatea prin

(i) scrisoare transmisa la adresa Societatii indicata mai sus sau prin

(ii) e-mail la contact@extramall.ro sau,

(iii) la numarul de telefon 021 9470 (confirmand in scris).

Drepturile si obligatiile dumneavoastra privind garantia sunt reglementate de OG 21/1992 privind protectia cosumatoruluisi de Legea 449/2003, precum si de alte dispozitii legale ce pot privi garantia de conformitate a produselor.

Prin plasarea comenzii produsului si livrarea produsului declarati si recunoasteti faptul ca:

(i) ati fost informat cu privire la toate conditiile contractuale prealabi incheirii Contractului;

(ii) ati primit instructiunile de utilizare, manipulare si intretinere a produselor;

(iii) incheierea Contractului implica obligatia de plata in sarcina dumneavoastra

(iv) veti anunta Societatea in modalitatile prevazute in Contract cu privire la orice reclamatii legate de produse.

De asemenea, ca urmare a plasarii comenzii si a incheierii Contractului sunteti de acord ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de Societate potrivit legislatiei relevante in materia prelucrarii acestora.

Va rugam sa consultati politica Societatii cu privire la acest aspect accesand www.extramall.ro , iar daca acest lucru va este imposibil veti putea solicita furnizarea conditiilor generale de vanzare si a datelor aplicabile in scris Societatii.

Am luat la cunostinta si sunt de acord cu conditiile contractuale.

Pentru lamuriri si informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la nr de telefon 021-9470

Semnatura consumatorului

______________________